پیاده‌سازی روش‌های Automation و CI/CD

انجام کارهای تکراری به منظور دریافت خروجی مشابه جزو کارهای همیشگی حوزه توسعه نرم افزار است. از نظر متخصصین دواپس کارهایی که چندین بار در سیستم تکرار میشوند، باید کاملا سیستماتیک انجام شوند. به همین منظور نرم افزارهایی برای انواع محیط‌هایِ پیکره بندیِ زیرساخت، توسعه software و انجام اتوماتیک امور تعبیه شده اند. این نرم افزارها تا حد ممکن در صرف هزینه و زمان شما صرفه جویی میکنند.

ادامه مطلب

نرم‌افزارهای مانیتورینگ و جمع‌آوری لاگ

سرعت بالای پیشرفت فناوری موجب افزایش نیاز به کنترل کننده های سیستم و سرورها شده‌است. دریافت و نگهداری گزارش این سرورها به صورت یکپارچه تبدیل به دغدغه ای خیلی جدی برای مدیران این حوزه بوده و مطلع شدن از بروز مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن جزو اصلی ترین اولویت‌های آنهاست. تیمِ دواپس یار سعی دارد به صورت اتوماتیک، همه این مشکلات را حل کرده و بیشترین بازده ممکن در مانیتورینگ را به مشتریان ارائه دهد.

ادامه مطلب

سرویس‌های ابری

رایانش ابری یا همان Cloudcomputing شکل جدیدی از ارائه خدمات در بستر اینترنت است. در این شیوه، فضای مجازی یا ابری ایجاد شده و تمامی خدمات در این بستر ارائه می‌شوند. صاحبان کسب و کار میتوانند با استفاده از سرویس ابری، محصولات خود را در اختیار تعداد زیادی از کاربران قرار دهند.

ادامه مطلب