سرویس های ابری

مایکروسافت آژور (Microsoft Azure)

آژور یک پلتفرم رایانش ابری است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده شده و برای سازمان‌ها امکان توسعه محصولات خود را در فضای ابری فراهم می‌سازد. همچنین شامل طیف گسترده ای از خدمات و فناوری‌ها برای پایداری بیشتر محصولات کاربران بر روی زیرساخت‌ها مبتنی بر Cloud است. از دیگر ویژگی‌های مایکروسافت آژور می‌توان به امکاناتی نظیر ماشین‌های مجازی، کانتینرها و محاسبات بدون سرور برای کاربران به همراه نظارت برای ورود به سیستم را ذکر کرد. در واقع مایکروسافت آژور مجموعه از ابزارهای قدرتمند برای یکپارچه سازی سرویس‌های یک سازمان است.همچنین این پلتفرم امکاناتی نظیر ماشین‌های مجازی، کانتینرها و محاسبات بدون سرور را برای کاربران به همراه نظارت برای ورود به سیستم را فراهم می‌سازد. ​

آمازون وب سرویس (Amazon Web Service)

آمازون وب سرویس‌ (AWS) یکی از پلتفرم‌های رایانش ابری است که توسط شرکت آمازون ارائه شده است و مجموعه‌ای از خدمات مبتنی بر Cloud ارائه می‌دهد. این سرویس که برای افراد و سازمان ها به صورت پرداخت به‌ ازای استفاده (Pay-As-You-Go) ارائه می‌شود، به کاربران خود این قابلیت را ارائه می‌دهد تا اجرای برنامه‌هایی که توان پردازش بالاتری را نیاز دارند، برون سپاری کنند. این پلتفرم بزرگترین ارائه دهنده خدمات رایانش ابری در سطح جهان بوده و این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا بدون نیاز به خرید یا مدیریت زیرساخت سخت‌افزاری همراه با طیف گسترده‌ای از ابزارها به توسعه محصول بپردازد. این پلتفرم که بزرگترین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری می‌باشد این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به خرید یا مدیریت زیرساخت سخت‌افزاری همراه با طیف گسترده‌ای از ابزار‌ها به توسعه محصول خود بپردازند.

سرویس ابری گوگل (Google Cloud Platform)

پلتفرم ابری گوگل سامانه‌ رایانش ابری است که توسط شرکت گوگل تعبیه و ارائه شده است. این سرویس بر روی همان زیرساختی عرضه می‌شود که گوگل خدمات فعلی خود را ارائه می‌دهد. با استفاده از Google Cloud Platform، کاربران می‌توانند از سرویس هایی از قبیل ذخیره‌سازی، شبکه و زیرساخت استفاده کنند. پلتفرم ابری گوگل همچنین امکان استفاده از زیرساخت‌هایی از سرور فیزیکی و مجازیِ اختصاصی را فراهم می‌کند. پیاده سازی، توسعه و استقرار از کلاسترهای کوبرنتیز به همراه طیف وسیعی از فناوری‌های آزاد در این سرویس گوگل موجود است. با استفاده از این سرویس‌ها کاربران می‌توانند روی زیرساخت‌هایی از سرور فیزیکی اختصاصی، سرور مجازی اختصاصی و حتی به صورت خیلی جزئی مانند کلاسترهای کوبرنتیز خود را به همراه طیف وسیعی از فناوری‌های آزاد توسعه داده و مستقر کنند.

دواپس، زیرساخت و امنیت

اگر در حوزه دواپس، زیرساخت و امنیت نیاز به مشاوره متخصصان ما دارید، درخواست خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.